Skupina mladih u Pakracu, podaci poznati redakciji, javila nam se kako su 29. travnja kupili bijelo vino (vidljivo na fotografiji) u jednom lancu manjih trgovina da bi kasnije shvatili kako je vinu prošao rok ili jednostavno da je ono pokvareno. Kad su se žalili povrat novca nisu dobili.
"Javljamo ovo građanima kako ne bi prošli kao mi. Naše društvo odlučilo se naći pa smo tom prigodom kupili bijelo vino u najbližoj trgovini. Zamolili smo prodavačicu da nam dohvati bijelo vino pod nazivom "Graševina" i dala nam je prvu koju je dohvatila. Uredno smo platili i zahvalili se.", stoji u njihovom obraćanju. Isprva su vino miješali s colom i nisu osjetili neugodan miris koji je bio primjetan tek nakon nekog vremena.
"Pomirisali smo samo vino i osjetili jako neugodan miris. Da je vinu prošao rok, vidljivo je i po čepu (na drugoj fotografiji) na kojem stoji datum roka valjanosti 8.2.2016. Odmah smo uzeli bocu i vratili se u trgovinu kako bi to reklamirali. Kada smo to rekli prodavačici, odmah nam je rekla da je pošiljka došla dan prije. Zamolili smo ju da pogleda ostale boce tog vina. Samo naša, ona prva, bila je do veljače ove godine, a ostale izložene bile su do 6.4.2016. Na to nam je samo ponovila kako je pošiljka došla jučer i da ona nema ništa s tim. Cijelo vrijeme se izvlačila, a mi zbog pristojnosti i jer ju znamo jer ipak je ovo mali grad, nismo mogli ništa drugo reći. Povrat novca nismo dobili.", prepričavaju svoje iskustvo.
Iako se i trgovkinja objašnjavaju složila kako je na čepu otisnut rok trajanja, ono što zbunjuje dodatno u cijeloj priči je pogledamo li na etiketu na kojoj vidljivo stoji "Rok trajanja neograničen; sadrži sulfite". Kakav je to proizvod koji nema roka trajanja? Tko šalje pošiljke stare mjesec, dva? Ako se i šalju, onda u kakvoj mi to državi živimo gdje je cilj trovanje ljudi i gdje je tu zaštita potrošača? - samo su neka pitanja koje zanimaju mlade iz Pakraca u ovoj priči.
© 2014-2025. COMPAS portal - Sva prava pridržana.