Turističke agencije Omanovac d.o.o. i LIRA d.o.o. sudjelovale su na B2B radionici SELL Croatia posvećenoj avanturističkom turizmu u sklopu Svjetskog turističkog sajma (MAP) koji se od 17. do 20. ožujka održavao u Parizu. Radionice su se održavale kroz radne sastanke s unaprijed utvrđenim interesnim skupinama, turoperatorima, novinarima, udruženjima. Ove godine Hrvatska je bila zemlja partner prvog dana sajma te je cijeli dan bio posvećen Hrvatskoj kao europskoj top destinaciji.
Na radionici je svoje programe predstavljalo 18 hrvatskih receptivnih agencija i hotelskih grupacija iz Zagreba, Karlovca, Opatije, Dubrovnika, Poreča, među kojima su partneri turističke agencije Omanovac Martina Terranova i voditeljica turističke agencije LIRA Ivana Pleše jedine predstavljale ponudu Slavonije i kontinentalnog dijela Hrvatske. Destinaciju su predstavljale kroz višednevne aranžmane koji sadrže ponudu od Lonjskog polja, Lipik vas čeka, gradova Pakraca i Daruvara do parka prirode Papuk koji time čine interesantan i bogat aranžman koji zadovoljava potrebe ciljanih skupina.
Francusko tržište broji iznimno veliki broj avanturista, planinara, biciklista, jahača i turista koji veliki dio svog slobodnog vremena provode na outdoor aktivnostima. Primjerice Fédération française de cyclotourisme broji 160.000 članova tako da je od iznimne važnosti okrenuti se takvom tržištu. Izuzev radionice predstavnice su posjetile brojne izlagače, sudionike sajma i upoznale ih s ponudama našeg kraja koji je bogat kulturnom baštinom, gastronomijom, povijesti, prirodnim znamenitostima i kao takav se ponovno vraća na europsku turističku kartu.
© 2014-2025. COMPAS portal - Sva prava pridržana.