ANITA ADŽIJEVIĆ  IZ LIPIKA

Nezavisna menadžerica Oriflamea u slobodno vrijeme

07.07.2023. 10:17 | 2467 pregleda | Objavio: Dinko Kliček | Rubrika: Lifestyle

Nije teško biti zadovoljan, pogotovo danas kad se zadovoljstvom smatra zdravlje, siguran posao i poneki porok - i to samo onda kad ne košta puno i odveć ne remeti nategnuti kućni budžet. Tako živi zadovoljna većina. Postoji, međutim, i manji dio onih koji gledaju šire i vide dalje. Bogatiji su od ostalih za onaj gram ambicije dovoljan da ih trgne iz mira popodnevne ugode i potjera da rade nešto korisno. O kakvim ljudima pričamo?

O takvima kakva je Lipičanka Anita Adžijević, diplomirana profesorica pedagogije, zaposlena u Srednjoj školi Pakrac. Njezin gram ambicije bio je dovoljan da uz zahtjevan i odgovoran prosvjetni posao, slobodno vrijeme posveti prezentaciji široke palete proizvoda švedske tvrtke Oriflame. Doznajte s nama, otkud joj motivacija za dodatni posao, odakle joj hrabrost za online istupe pred „domaćom publikom“, ali i potrebna energija da nakon šihte „od sedam do tri“ ostane orna za česta promo-snimanja.

Anita je majka dvije kćerke studentice – 24-godišnje Marsele i 21-godišnje Tare –  na koje je jako ponosna i kaže „roditeljski dio je odrađen onda kad one odu i postanu samostalne. Mislim da sam napravila dobar posao i da su moje cure izrasle u odlične ljude“. Tara danas studira u Puli, a Marsela u Nizozemskoj. To što nisu kod kuće, kaže Anita, samo dodatno pojačava roditeljsku ljubav i privrženost.

Plaće u prosvjeti su nažalost takve...

O motivima ulaska u Oriflame kaže: „Volim posao i svako jutro idem raditi zadovoljna i bez grča u želucu.Volim raditi s učenicima, a radila sam dosta, jer sam godinama bila jedini stručni suradnik u školi. Sada imamo psihologinju, što me znatno rasteretilo... ma, reći ću vam, posao kao posao nikad nije bio upitan. Poznato je da su plaće u prosvjeti takve kakve jesu, a ja sam dovoljno energična da se ne mirim s takvim stanjem i odlučila sam uzeti stvari u svoje ruke i nešto dodatno raditi. Ovo je moj način da si nešto zaradim ili ostvarim dodatna putovanja, koja si nažalost ne mogu priuštiti s prosvjetarskom plaćom i dvoje studenata“, započinje svoju priču Anita.

Upitana otkud snaga i energija Anita spremno odgovara: „Pa koristim Wellnes Pack za žene od Oriflamea, a evo imam ovdje i za muškarce“, onako će u stilu vještog menadžera i na brzinu „prodaje priču“ svom sugovorniku te mu putem mobitela šalje link  - o kojem ćete kasnije više saznati – a ovaj neplanirano i u sekundi obećaje potrošiti nekih tridesetak eura, sve kako bi na vlastitoj koži osjetio blagodati Oriflamea.   

Pričajući dalje o načinima promocije modernog doba otkriva da je uz one klasične kućne prezentacije pred okupljenim ženama - koje nisu davale pretjerano dobre rezultate, jer ljudi još pamte one iz vremena Zeptera ili Tupperwarea - Aniti su vremenom primarni alati obraćanja i postali video sadržaji. Popularni reelsi na Facebooku su ciljano osmišljeni snimci kojima, elokventna kakva jest, Anita kvalitetno recenzira proizvode navedene tvrtke te bez izlaska iz kuće elegantno ulazi u naše domove i predaje željenu poruku onima kojima je namijenjena.

„Primijetila sam da ljudi sve manje vole kućna okupljanja, plaše se valjda da će nešto morati kupiti, a uopće nije tako. Ja želim samo da probaju proizvode, pomirišu ili ih opipaju. Isto tako želim im i predstaviti izrazito široku paletu proizvoda tvrtke Oriflame koja je odavno izašla iz okvira šminke i kozmetike. Oni su sada sve manje šminka i kozmetika, a sve više su to kvalitetni proizvodi za njegu kože, wellness proizvodi i dodaci kao što su prirodni shakeovi i dehidrirana hrana koja se priprema kao juha a koja nastaje u medicinskom institutu Igelosa. To je kompanija koja propagira održivi razvoj, sva ambalaža je biorazgradiva, nema testiranja na životinjama, veganske kolekcije...baš se trude biti u korak s vremenom i šalju pravu „zelenu“ poruku. Možeš mirno stajati iza tih proizvoda jer je u pitanju švedska kvaliteta iza koje stoji više od 50 godina rada na svojoj kvaliteti, i koja uvijek provede mjesece pa i godine testiranja prije puštanja u promet“, pojašnjava.

Ja ne prodajem, već prezentiram i preporučujem

„Nadalje, ja ne prodajem, već prezentiram i preporučujem drugim ljudima proizvode koji se meni sviđaju. Isto je kad odeš u neki restoran i pojedeš nešto fino pa preporučiš prijateljima da odu tamo to pojesti ako žele. Uključujem ljude tako da im preporučim proizvod, pošaljem im link preko kojeg se oni registriraju i obave prvu kupnju uz 15 ili 20 posto popusta. To su tzv. beauty kupci. Oni mogu kupiti samo tada i nikad više tako da nema nikakvog rizika. Mogu i nastaviti kupovati ili dalje raditi isto što i ja kao brand partner i tako si stvarati mrežu. Naravno, ako sam ih ja uključila meni se zbrajaju svi njihovi bodovi i na taj način  napredujem u sustavu. Ja sam sada nezavisni menadžer u Oriflameu i to nosi određeni broj bodova. Status potvrđujem i branim svakim novim katalogom gdje postoji target koji se timskim radom mora postići. Nije riječ o piramidalnoj shemi, već o mrežnom marketingu sa stvarnim proizvodom koji daje jednake šanse svakom članu mreže. Nitko me ne primora na ništa, a mogu sve. Radit ću koliko hoću i kad hoću. Također niti ja ne prozivam svoje članove koje uključim. Mene je uključila moja današnja direktorica tako što sam si kupovala proizvode. Nisu to nekakva strašna ulaganja, žene i muškarci danas imaju razvijenu svijest o kvalitetnom i zdravom načinu brige o sebi i ako si netko želi nešto kupiti dovoljno je potrošiti stotinjak eura za proizvode koji traju tri do četiri mjeseca“, iscrpno je pojasnila Anita i dodala da je preko nje Oriflamne proizvode upoznalo i počelo kupovati  već stotinjak ljudi, ali unutar te brojke lica se mijenjaju.

Nakon ostvarenog statusa menadžera cilj joj je u narednih godinu dana postići status direktora koji svakako popravlja i financijski dio priče, ali i otvara mogućnost raznih besplatnih putovanja po svijetu, što Anitu najviše privlači.

„Ono što trenutno dobivam u Oriflameu su edukacije o medijim i proizvodima te mogućnost osvajanja putovanja. Sad, nakon što sam postala menadžer i potvrdila to pet puta kroz pet kataloga, osvojila sam menadžerski seminar i put u tursku Antalyu pokriven od strane Oriflema. Tamo sam bila s jednom kolegicom iz Hrvatske, predstavljene smo ispred naše nacionalne zastave i bile baš ponosne. Sve je ostavilo na mene snažan utisak jer smo bile tamo javno predstavljene i ispoštovane na visokoj razini, bez zrna ljubomore ili zavisti“.

U lokalnom okruženju je jedina s menadžerskim statusom, a do novog napretka treba prionuti poslu i „rušiti mete“. Upitali smo je koliko je u tom cilju ograničava okruženje u kojem živi, gdje možda nema kritične mase dovoljne za kontinuitet prodaje, a bez tima vrijednih ljudi ispod sebe teško je ostvariti zadane ciljeve.

Posao i za udane žene i za majke

„Mislim da me ne ograničava previše. Kao što sam ranije rekla, nisu to veliki izdaci, a za kvalitetan proizvod vrijedi platiti. Treba se smo usuditi prvi put i uvjeriti se. Voljela bih steći vrijedne suradnike, dobiti u mrežu dosta ljudi koji bi uživali u benefitima posla, radili isto što i ja i voljeli to“, kaže i odbija se složiti upitana jesu li možda prevelika vremenska odricanja jednog brand partnera, pogotovo mlađih udanih žena i majki te kolike se zapravo realne obveze unutar 24 sata, ako se netko želi kvalitetno baviti ovim poslom.

Za jedan video, odgovara, najviše potroši vremena na sređivanje prije kamere, pripreme teksta nema već ga govori napamet, a to nije teško ako u nešto vjeruješ i stojiš iza svojih riječi, tako da sve ide brzo. Ako netko nešto dovoljno želi, pronaći će vremena. Za napredovanje u Oriflame, kaže, dovoljno je izdvojiti i sat vremena dnevno, a toliko zaista nikome ne bi trebao biti problem.  A naravno ako želiš više zarađivati onda si posložiš prioritete. Vremena uvijek ima za ono što nam je važno. Ostalo sve su isprike.

Nakon objave videa na internetu Anita ne čeka reakcije ljudi, već kao pravi zastupnik voli prva nazvati, pitati, podsjetiti... Vole li to ljudi i kako reagiraju na takve pozive s obzirom da je u društvu već ukorijenjena klasična online prodaja, te ima li odbojnost na takvu sugeriranu kupnju?

„Takav, možda nekome malo agresivniji pristup je svakako izlaz iz moje zone komfora i nije mi bilo jednostavno u početku. Po prirodi sam introvert, ali to sam u ovom poslu morala prevazići i mogu reći da mi se dosad isplatilo. Vrlo sam komunikativna, a komunikacija je ključ svega. Ljudi zapravo vole razgovarati. Naročito mi je drago kada naiđem na moje bivše učenike i čujem gdje su i kao su se snašli u životu. I ljudi stvarno pozitivno reagiraju na moje video uratke. Ljudi vole gledati ali su rijetki oni koji stisnu srčeko ili lajk. A meni je to jako bitno kao povratna informacija da dobro radim to što radim. Bilo to Oriflame, bilo to moja razmišljanja o odgoju.  Zato ljudi, hvala vam na pohvalama, ali stisnite taj lajk, osim što je koristan bit će mi i drago!“, zaključuje razgovor ova friška lipička menadžerica pozivajući još jednom sve ozbiljne žene i muškarce spremne da rade i zarade, ili da si samo kupuju kvalitetne proizvode, da joj se jave kako bi se uključili u mrežu te tako iz prve ruke osjetili zadovoljstvo i sve blagodati mrežnog marketinga koji ne traži mnogo, a dosta toga daje.

© 2014-2025. COMPAS portal - Sva prava pridržana.