«Vidim se u poduzetništvu. Cijela obitelj mi je u tome tako da i mene nagovaraju da krenem tim smjerom. Situacija u Državi je demotivirajuća i nepovoljna je poduzetnička klima tako da nekako sve više to odgađam.», rekao je Jure Rosić, 22-godišnji student treće godine Poslovne ekonomije na Libertasu koji je bio jedan od tridesetak polaznika seminara Marketinga i prodaje održanog 4. ožujka u Multikulturalnom centru Lipik.
Seminar je organizirala Lipička razvojna i turistička agencija Lira pod pokroviteljstvom Ministarstva poduzetništva i obrta, a visoki interes pobudio je predavač Željko Zoričić, konzultant i trener s dugogodišnjim iskustvom koji ima iskustva rada s više od 100 poslovnih organizacija, uključujući najuglednije domaće tvrtke, strane korporacije i multinacionalne kompanije.
Željko je odgovorio na neka nepoznata ili manje nam poznata pitanja. Zašto kupujemo, kako voditi prodajni razgovor, kako zadržati klijente i kako prodavati u recesiji. Ponudio je niz mogućnosti zarade putem interneta te internet marketinga. Za uspjeh u poduzetništvu potrebno je razumjeti emocije, u prvom redu svoje. Premjestiti se iz zone ugode koja nije jako produktivna u zonu nelagode i upravo upravljanje sobom i centriranje s emocijama u tim situacijama ključno je za uspjeh, objasnio je Željko koji je kad smo naknadno pregledali evaluacijske upitnike na sve djelovao izuzetno motivirajuće.
«Željko je danas definitivno proširio vidike iako je ovo prvi seminar na kojem sam bio pa ne mogu puno govoriti, ali mislim da je vrstan stručnjak.», rekao je Jure i dodaje kako su mu se u potpunosti ispunila očekivanja, iako mu je dosta stvari bilo poznato nadogradio je svoje znanje vezano uz predmete marketinga i prodaje koje je imao na fakultetu. Među tridesetak polaznika bilo je najviše onih s područja Lipika i Pakraca, ali i onih koji su radi odličnog predavača za kojeg su ranije čuli «potegnuli» iz Daruvara, pa čak i Siska.
© 2014-2025. COMPAS portal - Sva prava pridržana.