Delfin 2022
LIRA okomiti
LIRA vodoravni
GRAD LIPIK

Aplikacija "moj.lipik.hr" novi jednostavniji način prijave komunalnih problema

24.01.2022. 14:28 | 1184 pregleda | Gospodarstvo

Piše:
Compas

 

 

Grad Lipik je pokrenuo novu aplikaciju moj.lipik.hr, uslugu koja omogućuje građanima Lipika i prigradskih naselja jednostavnu prijavu, pregled i komentiranje komunalnih nepravilnosti i problema na području čitave jedinice lokalne samouprave te zaprimanje povratnih informacija po pitanju rješavanja problema.

Aplikacija je online i nije potrebno njezino preuzimanje nego je dovoljno u pregledniku upisati moj.lipik.hr na svojim računalima ili mobitelima i u par koraka izvršiti prijavu, uz koju se može priložiti i fotografija. Osim što prijavitelj može upisati i svoju e-mail adresu kako bi bio obaviješten o tijeku rješavanja prijave, to može učiniti i potpuno anonimno. Svi posjetitelji aplikacije mogu pregledavati dosadašnje prijave te imati direktan uvid u njihovo rješavanje.

Riječ je zapravo o IT platformi koja omogućava građanima izravnu komunikaciju s komunalnom službom lokalne samouprave i time omogućava povećanje kvalitete života građana.

Aplikacija se nalazi na web adresi moj.lipik.hr.

Upute za korištenje

Što je moj Lipik | eKomunalni Redar ?

moj Lipik | eKomunalni Redar je usluga koja omogućuje građanima Grada Lipika jednostavnu prijavu, pregled i komentiranje komunalnih nepravilnosti i problema na administrativnom području Grada te zaprimanje povratnih informacija od Grada po pitanju rješavanja problema.

Što se može prijavljivati putem usluge moj Lipik | eKomunalni Redar ?

Usluga je primarno namijenjena za prijavu komunalnih problema i nepravilnosti koje je potrebno sanirati, na primjer:

 Javne površine
 Oštećenja javnoprometnih površina (kolnik, nogostup, pješačke zone)
 Odlaganje otpada, glomazni otpad (divlji deponiji), neispravni spremnici
 Onečišćenja ili oštećenja javnih zelenih površina
 Voda i odvodnja, začepljeni slivnici
 Neispravna prometna signalizacija, oštećenja na gradskim parkiralištima
 Oštećenja opreme u gradskim parkovima, oštećenja opreme na gradskim igralištima
 Neispravna javna rasvjeta, neispravni stupići i ograde
 Oštećenja urbane opreme i uređaja
 Oštećenja ili nedostatak natpisnih ploča

Što se ne može prijavljivati putem usluge moj Lipik | eKomunalni Redar ?

Usluga nije namijenjena rješavanju svih problema koji mogu mučiti građane, već za održavanje i povećanje kvalitete korištenja javnih gradskih površina i infrastrukture.

moj Lipik | eKomunalni Redar nije namijenjen rješavanju problema kao što su:

 Problematično ponašanje pojedinaca
 Nesporazumi sa susjedima ili skupinom ljudi
 Bilo kakva hitna intervencija (npr. poplava u stanu)
 Buka ili psi koji ometaju lavežom ili nemaju brnjicu
 Požari, zagađenja zraka i vode
 Žalbe na rad bilo kojih tijela javne uprave
 Bespravna gradnja
 Divljanje po cestama
 Konzumiranje droga, javna opijanja, nasilje nad životinjama

Nadležna tijela (policija, hitna medicinska služba, vatrogasci i sl.) imaju izravne linije na koje im se uvijek možete obratiti.

Kako prijavljujem problem?

Problem možete prijaviti u nekoliko laganih koraka:

 Na web stranici Grada Lipika pronađite link na sustav MojLipik te pod modulom moj Lipik | eKomunalni Redar odaberite ULAZ
 Kliknite na  znak u donjem desnom kutu
 Na stranici za dodavanje nove prijave kliknite na kartu ili upišite adresu lokacije (ukoliko imate uključen GPS na mobilnom uređaju, automatski će se upisati adresa Vaše trenutne lokacije)
 Slikajte i priložite do 3 slike i/ili izaberite iz Vaše galerija slika
 Upišite naslov problema
 Ukratko opišite problem
 Po izboru, možete upisati i svoje ime i prezime te e-mail adresu ukoliko želite da Vam se pošalje informacija o statusu Vaše prijave
 Kliknite na Pošalji prijavu i pričekajte da sustav registrira vašu prijavu

Kako se prijavljeni problemi rješavaju?

Prijavljene probleme obrađuju stručne službe Grada Lipika i rješavaju ih u najkraćem mogućem roku ili prosljeđuju naloge za izvedbu radova vanjskim službama.

Je li usluga moj Lipik | eKomunalni Redar besplatna?

Da,korisnici usluge bez naknade i bez ograničenja koriste uslugu.

Mogu li koristiti uslugu moj Lipik | eKomunalni Redar na mobilnom uređaju?

Usluga moj Lipik | eKomunalni Redar je napravljena kako bi se putem mobilnog uređaja i bez instalacije same aplikacije tj. putem preglednika, moglo prijaviti uočeni problem.

Odredbe o sigurnosti

Tko može vidjeti i koristiti moju e-mail adresu i ime?

Ako prijavite problem i upišete email adresu, Vaša e-mail adresa nije vidljiva građanima, odnosno, vidljiva je isključivo administratorima sustava moj Lipik | eKomunalni Redar . Nikad nećemo dati uvid u vašu e-mail adresu trećim stranama, osim u slučaju kad smo obvezni zakonom.

Hoćete li mi slati e-mail poruke nevezane uz uslugu moj Lipik | eKomunalni Redar ?

Upisane e-mail adrese nikad se neće koristiti u svrhe koje nisu vezane uz uslugu moj Lipik | eKomunalni Redar .


LIRA ispod članka