SKUPŠTINA MK PAKRAC-LIPIK

Osim sportskih dosega, godina značajna i zbog promjene rukovodstva

15.03.2024. 21:35 | 1444 pregleda | Objavio: Dinko Kliček | Rubrika: Vijesti

Osim što je obilježena zapaženim nastupima naših vozača, prošla godina bit će upamćena i po promjeni u klupskim strukturama odnosno novom rukovodstvu izabranom u studenom, uvodno je istaknuto na skupštini Moto kluba Pakrac-Lipik, održanoj 15. ožujka na Matkovcu. Izvještaj predsjednika za 2023. godinu podnio je Marko Straga, tadašnji predsjednik, a sportske dosege predstavio je navodeći poimenično ostvarenja vozača koji su branili klupske boje u tom razdoblju.

Govoreći o Noi Krivdiću, vozaču klase MX65, istaknuto je da se priključio pred kraj sezone te je prva utrka na kojoj je nastupio bila ona u Viškovcima na utrci Slavonske motocross lige ujedno i pozivna utrka HMS-a. Zauzeo je vrlo dobru 9. poziciju, dok je u Kozarevcu bio 11. Bruno Baranček, vozač klase B-250 je odvezao utrke u Pakracu i Kozarevcu u kojima je osvojio ukupno 22 boda, dovoljna za 35. mjesto u ukupnom poretku u konkurenciji 47 vozača. Također, nastupio je i na pozivnoj utrci u Viškovcima i u svojoj klasi osvojio izvrsno 4. mjesto od 15 vozača.

Sportski presjek završen je lijepim riječima upućenim na adresu prvog vozača kluba Stefana Lenčea.

- Što reći za Štefa, a da već nije poznato? Možda samo da je izuzetno stabilan fizički i mentalno, i što je još važnije, neprestano se usavršava. Prošle godine je sudjelovao u Slavonskoj ligi, Prvenstvu Bosne i Hercegovine, Međunarodnom prvenstvu Hrvatske, Alpe Adria Kupu te Europskom prvenstvu. Osvojio je titule prvaka u Slavonskoj ligi (klasa 65), bio je viceprvak Prvenstva Bosne i Hercegovine, prvak klase MX65J na Međunarodnom prvenstvu Hrvatske te zauzeo 5. mjesto u Alpe Adria Kupu od 27 vozača, uz napomenu da jednu utrku nije vozio. Na Europskom prvenstvu, u klasi EMX65, zauzeo je 29. poziciju od 60 verificiranih vozača, također propustivši jednu utrku u Portugalu. Ostvario je izvanredne uspjehe s više od 20 vožnji u samo nekoliko mjeseci. Ponosni smo na tebe, Stefane! Bravo i hvala za sve dosadašnje napore, rekao je razdragani Straga te nagradio Stefana simboličnom zahvalnicom za dosadašnja ostvarenja.

Opis nije dostupan.

Nastavljajući izvještaj o prošloj sezoni, Straga je velikim dobitkom označio dolazak na Matkovac teške mehanizacije u vidu ratraka potrebnog za uređenje staze, koji je uveliko pomogao u pripremi i održavanju staze za utrke, među kojima je izdvojena ona tradicionalna – Bljesak 2023. Govoreći o njoj, Straga je rekao da je zbog loših vremenskih uvjeta izrasla u pravi ispit za organizatore, no uz kompromisna rješenja i u dogovoru s vodstvom natjecanja, uspješno je privedena kraju. Godina je zaključena izbornom skupštinom održanom u studenom gdje je umjesto Marka Strage predsjedničku funkciju preuzeo Matija Tessari, dok će tajničke dužnosti umjesto Mladena Lesičaka ubuduće obavljati Jure Rosić.

Praktičan kakav jest, Straga je detaljno financijsko izvješće za prošlu godinu unaprijed pripremio gostima u papirnatom obliku, dok je prisutnima iznio samo najvažnije stavke. U prošloj godini klub je prihodovao ukupno nešto više od 9 tisuća eura, od čega je najviše dobio od SZGP (3.600 eura). Ukupni rashodi su bili u visini od 7.500 eura. Projicirajući financijske planove za 2024. godinu očekivanja su u visini od 14.200 eura, od čega će najviše biti potrošeno za organizaciju utrke „Bljesak“, a najviše se u tom pogledu očekuje od Grada Pakraca (7.500 eura), dok bi ostatak bio namaknut većinom od sponzora. Za 2025. godinu financijskim planom prikazani su troškovi u visini od 19 tisuća eura, ponajviše zbog dodatne organizacije Alpe Adria i supercross utrka, a proporcionalno uvećano prihodovnu stranu pokrili bi Grad, sponzori i vlastiti rad. Sve to pozorno je slušao i predstavnik Grada Pakraca Marijan Širac. Obraćajući se, on je pohvalio uspjehe i rad kluba u cjelini te potvrdio neupitnost gradskog financiranja u budućnosti.

Opis nije dostupan.

U planovima za 2025. godinu ključno je zadržati vozače i unaprijediti stazu. Montirat će se stepenice, pod i ograda na kontejneru za stvaranje lože za posjetitelje. Kontejner će se pretvoriti u funkcionalnu prostoriju, osigurat će se dodatni strujni ormarići za kampere te poboljšati odvodnja staze. Klub će prijaviti značajne utrke, provoditi redovite radne akcije te podržavati vozače kroz pomoć za kotizacije, putne troškove i opremu. Održavanje kontakta s postojećim sponzorima te poboljšanje infrastrukture staze također su u prioritetnim razmišljanjima, zaključeno je na skupštini.

© 2014-2025. COMPAS portal - Sva prava pridržana.